⭐ 4.1 · 489 yorum
8 ay once aldigim arac fabrika tarafindan gönüllü geri çagirma kapsamida Ankara otomotive davet edildim. Davet surecini baslatan sn Neslihan Büyukakd
Yeni aldığım Egea Cross’umun ağır bakımı için bu servise geldim. İlk girdiğim andan itibaren ilgi alaka harikaydı. Aracımı biraz geç bıraktığım için i
Fiat servisine 1 yildiz bile cok kesinlikle onermiyorum 5 yildir fiat egea biniyorum sifir aldim 5 yıldir servis magduru nasil olunursa oyle magduri
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.