⭐ 4.8 · 53 yorum
Aracımın 60.000 bakımını bu serviste yaptırdım ve hizmetten oldukça memnun kaldım. İşçilikleri kaliteli, yapılan işlemler özenle ve açıklayıcı şekilde
2012 model Skoda yeti aracımı 200 bin bakımı için getirdim Gerçekten çok başarılı biryer sıcak bir samimiyeti var adamlar esnaflik nedir biliyorlar ve
Benim Audi q3 Suleymanpasa da bozuldu,tavsiye uzerine arabami Corlu da auto istabula cektirdim.Arabamin direksiyon kutusu bozulmustu.Sagolsunlar araba
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.