⭐ 4.0 · 4 yorum
Otobüs ile gelen kargomu almak için peronlara gittim. Görevli kargomu camın önüne koyduğunu söyledi. Orada yoktu. Emanet almıştır diye emanete gittim.
Bence Her Yere Gerekli Bir Mekan. Emanet Ücreti de Gayet Uygun Kolaylıkla İşlerimi Halledebiliyorum. Çok Teşekkür Ederim.
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.