⭐ 3.9 · 63 yorum
Kombim için arıza ve kombi petek bakım işlemi aldım. Hem arızamı çözmede hem de bakımlarımda çok iyi işlem ve temizlik yaptılar . Gelen ekibe ve servi
Cumartesi günü için geleceği söylenen ancak pazartesi öğleyin gelen, hiçbir işlem yapılmayıp ürüne sadece bakıp bu bizlik değil su tesisatçısı çağrman
Klimaya bakım yaptılar. Bakımdan sonra iç ve dış ünite su damlatmaya basladı. Çağırdım, hiçbirşey yapmadan Bon Bon bakıp gittiler. Yaşadığım en kötü t
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.