⭐ 3.2 · 16 yorum
Şu memlekette bir esnaf da işini düzgün yapsa keşke... Bu işten para kazanıyorsun güzel kardeşim... Bize saygın yok bari kendine ve işine saygın olsun
Yıllardır bu işletmede yıkatıyorum ve bir sorunla karşılaşmadım.Herhangi bir sorun olsa dahi çözüm odaklı olduklarını biliyorum. Aile işletmeni ve gül
Arabamı yıkatmaya götürdüm. Adamın elindeki bezi alıp kendim sildim. Üstüne de sadece dış yıkama için 300₺ aldılar. Bir daha yakınından geçmem.
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.