⭐ 4.5 · 125 yorum
Emeklerinize sağlık, çok memnun kaldık, kar yağarken gelip soğukta çalıştılar, taşınırken bizden bile hassas oldular 🙏🏻 hiçbir eşyam zarar görmedi. İl
Kesinlikle tavsiye etmiyorum kendi firması değil başka firmaya tasittilar bunla alakali bilgi vermediler eşyam evden yüklendikten sonra başka arabaya
Koçoğlu taşıma ile geçen hafta ev taşıdık gerçekten çok özenli ve dikkatli bir şekilde eşyalarım hiç bir sorun almadan taşındı. İlk başlarda çok tered
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.