⭐ 4.6 · 14 yorum
Ben nezaman gitsem cok iyi davraniyorlar fiatlarda netten ucuz ben memnunum gayette
Mümkünse önünden bile geçilmemesi gereken işletme. Müşteriye yaklaşım rezalet, kaba ve saygısız insanlar. İmkanınız varsa uğramayın, alışverişinizi ba
Güler yüzlü, her türlü ziraat işinize hemen yardımcı oluyorlar. İyi ki Gülkent te varlar.
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.