⭐ 4.4 · 17 yorum
Aracımızın Camı çatladı.. Gittik öncelikle baktılar resim vb tek tek anlattılar sonrası malzeme gelince aradılar yakın ilgi . Hatta Arabayı tertemiz v
Bakım masrafı olarak 8.500 belirtildi ancak 30.000 e çıktım. Arayıp soruyorlar şu bozuk bu değişmesi gerekiyor diye. Prosedür işliyor yani . Haklarını
Eurorepar isimli firmaya aracımın sağ ön tarafının altından ses geldiği için tamire götürdüm. Ustayı alıp test sürüşüne çıktık. Sesi dinlettim, “tamam
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.