⭐ 4.3 · 51 yorum
Arabamı halen teslim etmediler. Tam 1.5 ay oldu, teslim alır ve ödeme isterken beni çok sıkıştırdılar. Bana da yazık asgari ücretle geçinen biriyim.
Güvenilir firma her soruna mutlaka çözüm ortağı oluyorlar. Gönül rahatlığıyla aracınızı bırakabilirsiniz. Elinize sağlık Furkan Oto
Memnun kalmadım boyasız küçük göçük düzeltme için götürdüm Boyasız hallederiz dedikleri halde işleme başladıktan iki gün sonra boya gerektiğini söyled
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.