⭐ 5.0 · 16 yorum
Antepde bence güleryüzlüğü ,samimiyetiyle tek girilecek bir mağaza.Hasan bey ilk baştan sonuna kadar ilgisine teşekkür ederim bir günde klimamızı bağl
Esnaf olarak çok mükemmel ve çok içten bir işletme çalışanları ve yaptıkları işçilik on numara saolsunlar
Klimayı aldık ertesi gün montaǰ dahil tüm işlemler bitmişti.Hasan Karakuzulu'ya ve montaǰ işlemlerini yapan elemanlara teşekkür ederim.Yorumlarını hak
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.