⭐ 4.8 · 285 yorum
14.02.2026 saat 18.00 civarinda lastik tamiri icin geldik. Lastik tamiri yapilip balans yapilmadan araci gonderdiler. Telefonla arayarak balansinda ya
Tesekkurler yolda kalana yardimci oldular digerleri firsata cevidi bu arkadaslar yardimci oldu teskkurler
Gerçekten çok hızlı servis veriyorlar. Gayet esnafca davranıyorlar ve işlerini de iyi yapıyorlar. Efendi duruşu ve samimiyeti için özellikle Furkan'a
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.