⭐ 5.0 · 15 yorum
Kesinlikle tafsiye ederim ama randevu almadan gitmeyiniz cok yogum calışıyolar atasanyide 3 aydır çözülemeyen aracımız 1 haftada yapılıp teslim edildi
Mekandaki ustalar işlerinde gerçekten çok iyiler bir sürü dükkan gezdim çuvalla para aldılar ama arızayı çözemediler mustafa ve ali usta titizlikle ya
Kesinlikle tafsi ye ederim Renault trafik arabamızı Ata sanayi ikinci sanayingezdik calistiramadilar özenle tesisatı toplayip yaptı lar
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.