⭐ 3.6 · 66 yorum
Dizayn ve ürün seçimi konusunda kafamda bir çok soru işaretiyle gittim. Her konuda özenle destek olup, gönül rahatlığıyla alışveriş yapmamı sağladıkla
Mağaza çalışanları ne kadar ilgiliyse teslimat personeli o kadar berbat. İş ahlakı da sıfır. Mobilyanızın kamyon içinde şehit turu atıp tekrar mağazay
Ürünü satın alırken hiçbir problem yaşamazsınız buna temin ederim. Fakat ürünün teslimatı kurulumu onarımı her şeyi ayrı problem. Teslimat belirtilen
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.