⭐ 5.0 · 71 yorum
Klima ve kombi bakımı için hizmet aldım, gerçekten çok memnun kaldım. Zamanında geldiler, titizlikle çalıştılar. Klimam eskisinden çok daha iyi çalışı
Klimamızın kurulumunu yapan Mustafa Taşçı ustamızın ilgi alakasından , işini titizlikle ve ustalıkla icra etmesinden çok memnun kaldık . Teşekkür eder
Bugün Toshiba klimamı takmaya gelen Hisar Teknik firmasından, ekipten çok memnun kaldım. Zamanında geldiler, güler yüzlü ve işlerinde gerçekten iyiler
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.