⭐ 5.0 · 15 yorum
Her şey için çok teşekkür ederim kırmadan dökmeden düzgünce paketleme yapılması eşyalarımizin özenle korunması ve taşınması biz çok memnun kaldık çok
Bebeğimle ilk tasınma deneyimini sizle deneyimledik . Anlayış,saygı,hizmet ve en önemlisi GÜVENİLİRLİĞİZ için ayrıca teşekkür ederiz . Mobilya ustasın
Ekip çok başarılı gayet profesyoneller herşeyi özenle paketlediler hiçbir eşyamızda sorun yok
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.