⭐ 2.6 · 28 yorum
Hayatımda gördüğüm en iğrenç devlet kurum idaresi. Ne telefonlarına ulaşmak mümkün ne de ulaşınca düzgün bilgi almak cimer vs. Şikayet edelim arkadaşl
Telefona bakmaktan aciz açıp bilerek meşgule atan tekrar aradığımızda hiç bakmayan güzel ablam inşallah aldığın maaşı gönül rahatlığı ile yiyebiliyors
Ne biçim bir kamu kurumu santrale kimi koymuşlarsa çok yazık telefon açılmıyor belkide kaldırıp kapatıyor artık Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın Alla
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.