⭐ 4.3 · 10 yorum
Aldığın fotokopileri 4 gün sonra kaybettim 5 gün sonra gittiğimde verilerin 3 gün bilgisayarda kaldığını 3 gün sonra silindiğini söyleyip tekrar para
Çalışanlar güler yüzlü ve kibardı.. Kan alan hemşire de hiç hissertirmedi bile.. Ben memnun kaldım işkardan tavsiye ederim
Güler yüz beklemeyin, pek çözüm odaklı değiller işi yapıp para kazanmaktan hariç başka bir özelliği yok maalesef
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.