⭐ 4.3 · 241 yorum
İstanbul’dan Samsun’a ailemiz ile geldik. Aracımız Samsun merkezde yolda kaldı. yana yana kendimize tamirci baktık saat gece 11 12 civarıydı. Bilmedi
Yaklaşık 6 senedir 3 farklı Honda marka ve bir Hyundai marka aracımın bakımlarını düzenli olarak buraya yaptırdım. Genel anlamda memnundum, sanayide i
Getz Aracımın bakımı için gittim A dan Z ye ne var ne yok baktılar değişecek olan değişti tamiri yapılacak olan yapıldı uygun bi fiyat da çıkardılar s
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.