⭐ 2.4 · 221 yorum
İşini doğru dürüst yapan kimse yok. Aradığımızda telefonu açan kişinin dünyadan haberi yok birde azarlayarak konuşuyor insanı ne biçim devlet dairesi
Bu Kayseri'de hiçbir kurum işini düzgün yapmaz mı..kaskide böyle fakülte has. de böyle belediye yok beyaz masa , yok siyah masa .SGK Kayseri telefonla
Dingonun ahırı derlerya işte burası. Çok fazla Personel yardımcı olan yok en önemlisi insan olan yok.
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.