⭐ 2.2 · 69 yorum
Altı aydır uğruyorum aralıklarla şu sıra numaraları bir türlü halledilmedi. Güvenlik bağırıyor sıra numaralarını. Bir tek memur çalışıyor ve epey bekl
İlgi alaka SIFIR ! düzen denen bir şey yok. Kimin ne yaptığı belli değil. Herkes birbirine gönderiyor. Bi onay kağıdı almak için 3 saat bekletilir mi
Yıl başına yakın zamanda gittim aşırı yoğundu konum ılarak Çerkezköy devlet hastahanesine yakın mesafededir
Aynı şehirdeki güvenilir firmalar
Lite veya Pro paket ile kendi profesyonel web sitenizi oluşturun. Müşterileriniz sizi gerçek bir işletme sitesinde bulsun.